اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بوی تعفن زباله در کوت عبدالله از کجا آب می‌خورد؟

شهرداری‌ها معمولا در ایام تعطیلات سال نو تمام تلاش خود را برای نمایش چهره زیبایی از شهر به کار می‌گیرند اما در روزهای اخیر در سراسر شهر کوت عبدالله، عدم جمع آوری زباله‌ها موجب نارضایتی مردم شده است.

بوی تعفن زباله در کوت عبدالله از کجا آب می‌خورد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کارون، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو معمولا شهرداری‌ها از مدت‌ها قبل خود را برای استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور آماده می‌کنند تا چهره زیبایی از شهر به نمایش درآید.

در شهر کوت عبدالله اما این موضوع صدق نمی‌کند و شهرداری در روزهای اخیر از عهده جمع‌آوری زباله‌های اتوبان اصلی شهر نیز بر نیامده است تا جایی که شهروندان در پیام‌هایی به خبرگزاری فارس، نارضایتی شدید خود را از بوی بد زباله‌ها و وضعیت نابه‌سامان شهر ابراز کرده‌اند.

همچنین روز گذشته کلیپی از تخلیه زباله در مقابل در شهرداری کوت عبدالله در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

 

اعتصاب و باج گیری علت وضعیت فعلی

ناصر باوی عضو شورای شهر کوت عبدالله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، علت وضعیت فعلی شهر را اعتصاب کارگران شهرداری عنوان کرد و گفت: پیمانکار در ۲۶ اسفندماه اماده تسویه حساب کامل بود اما کارگران نپذیرفتند و خواستار دریافت عیدی و پاداش نیز بودند.

وی عامل اعتصاب کارگران را برخی از لیدرها و سرکارگران دانست و اظهار کرد: این افراد به دنبال دریافت امتیاز از شهرداری هستند و به همین دلیل شهر را به این وضعیت درآورده‌اند.

باوی بیان کرد: باتوجه به مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده و ورود میلیونی مسافران و کاروان‌های راهیان نور، حاجیان شهردار کوت عبدالله را موظف به حل این مشکل کرده ایم.

تخلفات برخی اعضای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای شهر کوت عبدالله در دو سال گذشته با حواشی متعددی مواجه بوده و پرونده تخلفات برخی از اعضای شورا تا مرحله سلب عضویت نیز پیش رفته و همچنان در جریان است.

شنیده‌ها حاکی از این است که فشار عده‌ای برای استخدام‌های بی‌ضابطه در شهرداری علت تحریک کارگران برای اعتصاب است و در این رابطه نیز اخیراً برای دو نفر از سرکارگران حکم قضایی صادر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول